Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR622384
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR622384/1
Verordening van het algemeen bestuur van de gemeenschappelijke regeling Regionale Dienst Openbare Gezondheidszorg Hollands Midden houdende regels omtrent Verordening begrotingswijzigingen RDOG Hollands Midden 2018
Geldend van 16-03-2019 t/m heden
Intitulé
Verordening van het algemeen bestuur van de gemeenschappelijke regeling Regionale Dienst Openbare Gezondheidszorg Hollands Midden houdende regels omtrent Verordening begrotingswijzigingen RDOG Hollands Midden 2018Het Algemeen Bestuur van de RDOG Hollands Midden,
gelet op artikel 26, lid 7 van de Gemeenschappelijke regeling RDOG Hollands Midden
en gezien het voorstel van het Dagelijks Bestuur RDOG Hollands Midden,
besluit vast te stellen de:
Verordening begrotingswijzigingen RDOG Hollands Midden 2018
Artikel 1 Begripsbepaling
In deze verordening wordt onder begrotingswijziging verstaan: Een wijziging van de oorspronkelijke begroting als gevolg van wijzigingen van baten en/of lasten in de loop van het begrotingsjaar.
Artikel 2 Afhandeling begrotingswijzigingen
-
a. Een begrotingswijziging wordt afgehandeld volgens artikel 26, lid1 tot en met 6 van de Gemeenschappelijke regeling RDOG Hollands Midden.
-
b. Als er geen sprake is van een wijziging van de BPI/BPK behoeft geen begrotingswijziging te worden ingediend, tenzij lid e. van dit artikel van toepassing is.
-
c. Als er sprake is van een noodzakelijk mutatie in de reserves anders dan een resultaatprognose, dan wordt dit aan het Algemeen Bestuur gemeld. Bij instemming met de mutatie wordt de mutatie verwerkt bij de laatste bestuursrapportage in het boekjaar, conform lid e.
-
d. In iedere bestuursrapportage wordt inzicht gegeven in de verwachte baten en lasten van het betreffende jaar.
-
e. Bij de laatste bestuursrapportage in ieder boekjaar wordt een administratieve begrotingswijziging ingediend.
-
f. Over een administratieve begrotingswijziging hoeft geen zienswijze te worden gevraagd
Artikel 3 Inwerkingtreding
Deze verordening treedt in werking met ingang van 1 januari 2018.
Ondertekening
Aldus vastgesteld in de openbare vergadering van het Algemeen Bestuur, gehouden op woensdag 28 maart 2018.
J.A. de Jager
Voorzitter
J.M.M. de Gouw
Secretaris
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl